Skip to main content
Atlético Levante UD
L'Atlético Levante UD suma un punt en un duel molt igualat davant el Crevillente Deportivo

Atlético Levante UD 0-0 Crevillente Deportivo

```html

El filial granota va disputar l'encontre ajornat corresponent a la cinquena jornada de la competició de lliga en un partit competit, amb ocasions per a ambdós conjunts i sense gols al terme de l'encontre.

L'Atlético Levante UD va rebre el Crevillente Deportivo a la Ciutat Esportiva de Buñol en un encontre marcat per la igualtat i la intensitat d'ambdós equips. Cap dels dos estava disposat a cedir terreny i, durant els primers compassos, no hi va haver un dominador clar. Nurgali va generar perill gràcies a la seua velocitat per la seua banda, mentre que Álex Herranz va protagonitzar un dels primers tirs del filial granota, encara que el seu xut es va anar per damunt del travesser.

Dani Cervera també va tindre un paper destacat al centre del camp, mostrant atreviment i bon criteri en la distribució. De les seues botes va nàixer una acció de perill que va arribar a Hugo Goñi, qui, després d'una gran jugada individual en la qual es va desfer de diversos rivals, no va aconseguir culminar l'ocasió. Els primers quaranta-cinc minuts van acabar amb poques oportunitats clares i sense encert de cara a porteria.

Després de la represa, el conjunt llevantinista va saltar al terreny de joc amb una marxa més, mostrant bones sensacions, ordre i una pressió intensa. Dani Cervera va tornar a provar fortuna amb un tir llunyà que no va trobar porteria. En l'apartat defensiu, Nakoha i Asier De Castro es van mostrar sòlids i contundents, mentre que J. Lecce va respondre amb seguretat sota pals. El porter granota va protagonitzar una intervenció destacada quan un rival, en veure'l avançat, es va animar a provar sort amb un potent tir des de la distància. J. Lecce va reaccionar a temps per a palmotejar el baló i enviar-lo a córner, evitant així el gol visitant. En els últims compassos, la tensió sobre el verd va anar en augment. Malgrat això, el marcador no es va moure i el partit va concloure sense gols.

L'Atlético Levante UD buscarà tornar a sumar en el seu pròxim compromís de lliga, que tindrà lloc aquest dissabte 24 d'octubre enfront del CD Español de San Vicente. L'encontre es disputarà a les 17:00 hores a la Ciutat Esportiva de San Vicente del Raspeig.

```