Skip to main content
Femení
Laura del Río acabarà la temporada en el FC Indiana
There are no reactions yet. Be the first!

La futbolista del Levante UD Femení, Laura del Río, emprendrà esta setmana una nova etapa. La davantera granota recalarà en les files del FC Indiana per a donar començament a una nova experiència fora d'Espanya.

La internacional llevantinista ha sigut visitada en el dia de hui pel cap dels servicis mèdics de l'entitat, el Dr. Nacho Nebot, per a comprovar l'evolució de la seua lesió del ràdio de la monyica dreta que es va produir en el partit que l'esquadra granota va disputar a casa enfront del RCD Espanyol. Tot marxa segons allò que s'ha previst, per la qual cosa Laura del Río podrà emprendre viatge demà dimarts per a finalitzar la temporada en les files del conjunt dels Estats Units.