Skip to main content
Primer Equip
L´entrenament de la primera plantilla del divendres serà en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista finalment s'exercitarà divendres que ve en l'Estadi Ciutat de València, a partir de les 11:30 hores, a porta tancada.

Després del xoc de la Copa del Rei davant del Real Madrid del dijous a les 22 hores, els pupils de Luis García no descansaran i es posaran de nou la roba de treball per a preparar el derbi de la ciutat que disputen davant del València CF el diumenge a les 21 hores.

Pel que fa a la resta de la setmana en la planificació dels entrenaments, el planter disfruta hui de dia de descans i tornaran demà dimecres a treballar en la Ciutat Esportiva a les 10:30 hores.

El dijous, els jugadors no convocats per al partit de Copa del Rei s'exercitaran a Buñol a les 17 hores, mentres que la resta disputarà el xoc davant del Real Madrid.

Divendres (11:30 hores), dissabte (10:30 hores) i diumenge (11 hores) els entrenaments estan planificats en l'Estadi Ciutat de València i seran a porta tancada.