Skip to main content
Fútbol Base
Les llevantinistes convocades amb les Seleccions valencianes Sub-16 i Sub-18 participen de les seues victòries
There are no reactions yet. Be the first!

Les jugadores del Levante UD Femení que van ser citades la passada setmana per les Seleccions valencianes Sub-16 i Sub-18 per a participar en el V Campionat de Seleccions autonòmiques, que se celebra durant hui, demà dissabte i el diumenge en el Camp Mundial 82 de Catarroja, van participar este matí en els encontres que van disputar ambdós combinat davant d´Aragó.

La Selecció Sub-16 va ser la primera que es va enfrontar al combinat aragonés. Les valencianes van ser molt superiors i van acabar guanyant per 5-0. Per la seua banda, la Sub-18 es va imposar per 3-1, pese a encaixar el gol molt prompte.

Diumenge que ve València haurà de mesurar-se a la Selecció basca; a les 10 h. la Sub-16 i a les 12 h., la Sub-18.

Fotografies: FFCV