Skip to main content
Fútbol Base
Les llevantinistes marquen gols amb les Seleccions valencianes Sub-16 i Sub-18
There are no reactions yet. Be the first!

Les jugadores llevantinistas que van ser convocades per les Seleccions valencianes Sub-16 i Sub-18 per a la disputa este cap de setmana del I i V Campionat de Seleccions autonòmiques a Catarroja, han participat este matí de forma activa en les respectives victòries dels combinats territorials que els ha portat a ser campiones del grup en la primera fase de la competició.

La Sub-16 va véncer per 3-0 a les basques, sent l'autora del segon tant la llevantinista Concepció Ricarte, de penal. Per la seua banda, en la Sub-18 dos de les jugadores del Levante UD Femení que van defendre l'elàstica valenciana es van encarregar d'anotar els tres gols de les amfitriones. Neus Motoso va inaugurar el marcador en el minut 20; Yana, amb un gran gol, va anotar el 2-0 instants abans d'anar-se al descans; i, novament, Neus, després del descans, va posar en el marcador el 3-2 definitiu, de penal.