L´Estadi Ciutat de València ha rebut en la vesprada de hui un merescut homenatge amb motiu de la celebració del seu 40 Aniversari en la present temporada.
El coliseu llevantinista, que va ser inaugurat oficialment el 9 de setembre de 1969, ha reunit en les seues localitats de la Llotja VIP L´Alqueria a representants del passat, present i futur de l'entitat granota per a commemorar este especial aniversari que es complix en la campanya del Centenari del Levante UD.
L'actual Ciutat de València ha rebut en la seua celebració la visita de la persona que el va crear. L'arquitecte Juan José Estellés no ha volgut deixar passar l'oportunitat per a retrobar-se amb el seu passat i rememorar aquells temps en què les idees plasmades sobre un paper van anar cobrant vida per mitjà del ciment i es van convertir en l'Estadi que ha albergat durant els seus quaranta anys de vida esdeveniments de gran rellevància, tant futbolístics com extraesportius.
Juan José Murria, exPresident del Levante UD; les dos filles i la néta d'Antonio Román; els jugadors llevantinistas i del Valencia CF que van disputar el partit inaugural; el president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, Vicente Muñoz; el Consell d'Administració del Levante UD amb el seu president, Quico Catalán, i el president d'Honor, Francisco Fenollosa, al cap; els patrons de la Fundació Cents Anys, encapçalats pel seu president José Manuel Fuertes; el president del Valencia CF, Manuel Llorente; una àmplia representació política de l'Ajuntament de València; nombrosos exfutbolistes llevantinistes; representants de la Delegació de Penyes, encapçalats pel seu president Ricardo Gimeno; i els actuals jugadors de la primera plantilla; els capitans del Levante UD B, Mossa i Salinas, i el seu entrenador, José Gómez; les capitanes del Levante UD Femení, Sonia Prim i Mariví, i el seu tècnic, Rafa Aranda; els capitans del Juvenil A, Sergio Marchante i Álvaro Navarro, i el míster Julio Martínez; components de l'Escola de Futbol Base; i empleats del club blaugrana han omplit la Llotja VIP L´Alqueria per a festejar este aniversari.
El president de l'entitat llevantinista, Quico Catalán, ha entregat a l'arquitecte de l'Estadi, Juan José Estellés, i a una de les filles d'Antonio Román una rèplica del trofeu del Centenari i els jugadors que van participar en el partit inaugural han rebut una camiseta commemorativa del compliment dels cent anys de l'entitat.
D'esta manera, l'actual Estadi Ciutat de València, inaugurat com Antonio Román, en referència al president de l'època, i anomenat posteriorment com Nou Estadi, ha rebut el seu merescut homenatge després de quaranta anys d'alegries i penes viscudes en el seu recinte. Per mediació d'un vídeo, s'ha repassat l'evolució del camp amb imatges destacades des de la seua creació fins al dia de hui.
El coliseu llevantinista, per tant, ha bufat les veles del seu quaranta aniversari rodejat de tots els que d'una forma o una altra han sigut, són i seran protagonistes en les seues instal·lacions.
El Levante UD vol agrair a Bodegas Gandia, una vegada més, la seua col·laboració, obsequiant al club amb la seua cava i també a la pastissera Leyla Ruiz per la realització, de manera desinteressada, de quatre tortades tematitzades amb imatges de l´Estadi Ciutat de València amb motiu d'este 40 Aniversari.