Skip to main content
Primer Equip
L´expedició torna esta vesprada a València i reprendrà els entrenament dimarts que ve
There are no reactions yet. Be the first!

L'expedició del Levante desplaçada fins a Parma tornarà esta vesprada a València des de l'aeroport de Milà. El grup després d'exercitar-se des de les 10:30 hores en el Comunale de Parma té previst anar a l'hotel de concentració per a esmorzar i eixir amb autobús en direcció cap a Milà. En la ciutat de la moda el col·lectiu gaudirà d'una hores lliures abans d'emprendre el camí de tornada cap a la capital del Túria. Està previst que sobre les deu hores puga aterrar l'esquadra que prepara Juan Ignacio Martínez en l'aeroport de Manises donant per finalitzada l'actual pretemporada. Els futbolista tindran dos dies de descans, diumenge 14 i dilluns 15 d'agost, per a reprendre els entrenaments dimarts que ve, en horari per definir, en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol, alhora que el dissabte, 20 d'agost, a les 18.00 hores, està fixat el compromís entre el Levante i el Real Saragossa, que significa l'obertura de la competició de lliga en Primera Divisió, si finalment la primera jornada es disputa en la cronologia datada.