Skip to main content
Primer Equip
Llista de convocats per a l´encontre Levante UD-Albacete Balompié
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García ha donat a conéixer este matí, després de l'última sessió d'entrenament celebrada este matí en l'Estadi Ciutat de València, la llista dels jugadors convocats per a l'encontre de demà dissabte a les 18:30 hores (Castilla La Mancha TV) davant de l'Albacete Balompié.

El tècnic madrileny ha convocat a 19 jugadors per a este partit, entre els que es troben els dos jugadors del filial Mossa i Omar.

MORA - REINA - MOLINERO - YAGO - TENA - ROBUSTÉ - BALLESTEROS - MOSSA - ÁNGEL - GORKA LARREA - PALLARDÓ - PARRI - OMAR - JORGE PINA - XISCO NADAL - RUBÉN - IBORRA - DEL MORAL - GEIJO

Es queden fora de la convocatòria per lesió Vázquez, Miguel Pérez, Pedro Vega i Adrián, per sanció Samuel i Cerra i per decisió tècnica Manu.