Skip to main content
Femení
Lucía Gómez i Alba Bonet també continuaran vestint la camiseta del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

Lucía Gómez és una altra de les jugadores que s'ha personat en la seu del club per a renovar el seu contracte amb el Levante UD Femení. La jove futbolista arriba al primer equip procedent del Femení B, equip en què va recalar l'estiu passat des del Villarreal CF. Durant la present temporada ha representat a l'entitat llevantinista en la ronda Elit del Campionat d'Europa amb la Selecció espanyola Sub-19.

Una altra de les jugadores que continuarà en la disciplina del club d'Orriols és Alba Bonet que continuarà militant en les files del filial blaugrana. Les lesions de genoll li han jugat una mala passada en les últimes campanyes, però l'aposta per part de l'entitat sobre Alba és fort i per això la futbolista continuarà vestint l'elàstica llevantinista.