Skip to main content
Femení
Lucía Gómez i Paula Guerrero, convocades per a exercitar-se amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!

Les jugadores Lucía Gómez i Paula Guerrero han sigut convocades per a exercitar-se amb la Selecció espanyola Sub-19 del 23 al 25 de febrer en Las Rozas. Les futbolistes esmentades hauran de concentrar-se a Madrid el dilluns dia 23 i tornaran el dimecres 25 després de l'esmorzar.