Skip to main content
Primer Equip
Luis García, amb tota la plantilla a la seua disposició, excepte Geijo, per a l´encontre davant del Girona
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García ha pogut comptar amb la pràctica totalitat de la plantilla llevantinista en la sessió d'entrenament celebrada este matí en l'Estadi Ciutat de València, a excepció de Geijo que està lesionat per al que resta de campanya, per a preparar el xoc de diumenge que ve davant del Girona.

El tècnic llevantinista hi ha disposat una sessió íntegra amb baló en què la plantilla ha realitzat partits i possessions en espais reduïts.

Demà dijous, els llevantinistes treballaran de nou en l'Estadi, esta vegada a porta tancada, a partir de les 10:30 hores.