Skip to main content
Primer Equip
Luis García amplia el seu contracte amb el Levante UD una temporada més
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD i Luis García Plaza han arribat a un acord per a l'ampliació del contracte que unix a ambdós parts per una temporada més, per la qual cosa el tècnic madrileny quedarà vinculat a l'entitat llevantinista fins a juny del 2011.

Luis García que tenia contracte per a una campanya més, fins al 2010 per mantindre l'equip en Segona Divisió, va arribar al club d'Orriols al juny de la present temporada i a falta de nou jornades per al final de la competició ha aconseguit complir l'objectiu de la permanència marcat a la seua arribada al club.