Skip to main content
Primer Equip
Luis García comença a preparar el duel davant del Getafe amb la totalitat de la plantilla
There are no reactions yet. Be the first!

Després d'un reconfortable cap de setmana de festa, el planter del Levante U.D. ha représ els entrenaments en sessió vespertina des de les 18:00 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva. Luis García ha començat a preparar el duel de la segona jornada de la Lliga davant del Getafe amb la totalitat de la plantilla.

Juanlu, Miguel Pérez i Iborra, tots ells amb molèsties físiques de diversa consideració que van impossibilitar la seua normal participació en els entrenes finals de la passada setmana, han superat la sessió desenrotllada pel preparador madrileny. No obstant això, el centrecampista valencià s'ha exercitat amb sabatilles d'esport. El grup tornarà al treball demà des de les 10:00 hores en el mateix escenari.