Skip to main content
Primer Equip
Luis García convoca a la totalitat dels jugadors per al partit davant del Barcelona
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García ha decidit convocar a la totalitat dels jugadors disponibles per al xoc davant del Barcelona amb les excepcions de Juanlu, Sergio González i Asier del Horno, jugadors que arrosseguen diverses lesions. El planter ha realitzat una suau sessió a porta tancada en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València des de les 11:00 hores.