Skip to main content
Primer Equip
Luis García convoca vint-i-tres jugadors per al partit davant de la Real Societat
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García ha decidit convocar vint-i-tres jugadors de la primera plantilla per al duel que demà des de les 17:00 hores enfrontarà al Levante i a la Real Societat en els marges de l'Estadi Ciutat de València, corresponent a la sèptima jornada de la competició de lliga.

PORTERS

Reina y Munúa

DEFENSORS

Cerra, Nano, Javi Venta, Ballesteros, Robusté, Juanfran i Del Horno

CENTRECAMPISTES

Pallardó, Sergio, Xisco Nadal, Valdo, Larrea, Xisco Muñoz, Juanlu, Iborra, Miguel Pérez i Xavi Torres

DAVANTERS

Rafa Jordá, Rubén, Stuani i Caicedo

Els jugadors estan citats demà a les 11:00 hores en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. Nacho González i Héctor Rodas són els únics jugadors granotes que no entren en la citació. El grup s'allotjarà en l'Hotel NH Las Artes i tornarà als entrenaments el dilluns a les 10:30 hores en l'Estadi Ciutat de València.