Luis García i Pedro Rostoll inviten a un àgape a la premsa
There are no reactions yet. Be the first!
Luis García i Pedro Rostoll han invitat als mitjans de comunicació que cobrixen habitualment el dia a dia del llevant en Primera Divisió a un àgape, a la conclusió de l'entrenament matinal que la plantilla ha efectuat en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València, a fi de celebrar els seus respectiu aniversari.