Skip to main content
Primer Equip
Luis García no comptarà amb cap baixa per sanció davant de la Real
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD no tindrà cap baixa per sanció esta setmana per al partit ant la Real Sociedad, després que cap dels cinc jugadors advertits de sanció la passada jornada vera cartolina, ja que el col·legiat Del Cerro Grande únicament va amonestar al meta suplent Manolo Reina.

D'esta manera, Cerra, Ángel, Ballesters, Parri i Molinero continuen a la vora de la suspensió amb quatre cartolines grogues cada un d'ells.

Completen el llistat de jugadors amb targetes Reina, Jordi Pina, Iborra, Robusté i Xisco Nadal amb 3 cartolines; Pallardó i Yago sumen dos, mentres que Geijo, Adrián, Samuel, Rubén, Tena, Álvaro del Moral, i Miguel Pérez només tenen una.