Luis García prepara el próxim compromís de Lliga amb un partit d´entrenament en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!
Luis García Plaza, va organitzar hui un encontre amistós en el Ciutat de València entre els integrants de la primera plantilla per a preparar el vinent encontre de Lliga enfront del Girona.
Ángel Sánchez, que ahir se sotmetia a una ecografia que confirmava que està recuperat de l'elongació en l'adductor esquerre, ha completat la sessió amb el grup sense problemes amb total normalitat, tot i que encara continua sent dubte per a la jornada del diumenge.
Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà divendres a les 10 hores en l'Estadi Ciutat de València. El tècnic llevantinista compareixerà en roda de premsa en estes mateixes instal·lacions al terme de la sessió.