Skip to main content
Primer Equip
Luis García recupera a Rafa Jordà per a l´encontre davant del Recreativo
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García Plaza ha pogut disposar este matí amb Rafa Jordà en la sessió matinal que han celebrat els llevantinistes en el Ciutat de València.

El davanter, que es troba totalment recuperat de la seua ruptura en el bíceps femoral de la cama dreta, ha pogut completar la sessió amb el grup sense problemes i estarà a disposició del tècnic per al partit davant de Recreativo.

El que encara és dubte és Pallardó, que a pesar que hui va eixir a treballar al terreny de joc junt amb el recuperador, Félix Vicente, encara continua amb molèsties per la seua contractura cervical.

A més, Gorka Larrea, sancionat per acumulació de grogues per a esta jornada, també es va exercitar al marge per la seua sobrecàrrega en l'adductor esquerre.