Skip to main content
Primer Equip
Luis García recupera efectius en la sessió d´entrenament d´este matí
There are no reactions yet. Be the first!

El tècnic llevantinista ha recuperat efectius per a l'encontre davant del Real Betis, en la sessió d'entrenament que la plantilla llevantinista ha celebrat este matí en l'Estadi.

Si en la jornada d'ahir es comptabilitzaven fins a 8 baixes per molèsties i dos per assumptes personals, a excepció de Dani Carril, Miguel Pérez i Ángel, tots es van exercitar amb normalitat i estaran disponibles per al xoc.

D'esta manera, Xisco Muñoz, Héctor Rodas, Juanlu, Samuel i Mora van treballar sense problemes ja recuperats de les distintes molèsties que patien.

El planter tornarà als entrenaments demà dijous a les 11 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol.