Luis García recupera jugadores per a l´encontre del diumenge
There are no reactions yet. Be the first!
El tècnic llevantinista ha recuperat efectius en l'entrenament de la plantilla celebrat en la Ciutat Esportiva de Buñol, i únicament no es van exercitar amb la resta del grup Adrián i Pallardó, encara que este últim va realitzar la part física de l'entrenament amb els seus companys.
Així, la pràctica totalitat de la plantilla llevantinista s'ha exercitat hui en una sessió en què el treball ha estat dividit en exercicis físics i amb baló. En la primera part han realitzat circuits de força amb finalització, mentres que el final de l'entrenament s'ha dedicat al baló amb possessions i partits reduïts.
Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà dijous a les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol.