Skip to main content
Primer Equip
Luis García: ?Respectem al Xerez, però tractarem de seguir avant per a enfrontar-nos a un gran?
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García enarbora la bandera del pragmatisme per a enjudiciar l'adversari, Xerez, a què s´enfrontarà el Levante en la ronda de setzens de final de la Copa del Rei, tal com ha determinat l'atzar al tall del migdia en la Ciutat del Futbol a Madrid. “Sabíem que no ens podia tocar un gran. Ens enfrontem a un equip de Segona Divisió. El respectem. Tractarem de preparar els partits el millor possible per a seguir avant”. No obstant això, el rostre del preparador s'aombra a l'establir i avaluar els danys col·laterals de la confrontació que obrirà l'eliminatòria. El calendari, amb una reiteració reptadora, es comporta de manera immisericorde amb el Levante. El duel de Chapín apareix com a interludi entre les visites granotes a Barcelona, per a fer front a l'Espanyol, i Mallorca.

El Levante farà les maletes per a recórrer en set dies tota la fatxada del Mediterrani Peninsular afrontant tres encontres consecutius en qualitat de visitant. “És indubtable que serà una setmana molt dura per a tots. El més important serà realitzar una bona recuperació per a competir en bones condicions”. El preparador accentua el significat de l'enfrontament a 180 minuts fixat per a les jornades del vint-i-set d'octubre en Chapín i deu de novembre en el feu del Ciutat de València. És el pròleg d'una prebenda majúscula. “Volem passar l'eliminatòria per a enfrontar-nos a un rival important”. Luis García es va congratular pel fet de disputar el partit de tornada com a local. “Sempre és millor jugar la tornada a casa amb la nostra gent”.