El Levante va rendir un sentit homenatge a Valentín Díaz, abonat de l'entitat blaugrana difunt després del partit que va enfrontar al Levante i a la Real Societat. El tribut es va produir en els minuts anteriors a l'inici de la confrontació que va enfrontar a la institució granota i al València. Els jugadors del Levante van entregar un ram de flors i una camiseta amb el seu nom sobre la grada central, l'espai que ocupava en el coliseu del Ciutat de València, als seus familiars. La dona del finat, Gloria, i el seu nét, Joaquín, han seguit les evolucions de la confrontació des de la Llotja VIP, invitats pel Consell d'Administració blaugrana. Els futbolistes del Levante van lluir braçalet negre. El Ciutat de València va guardar un sepulcral minut de silenci abans del començament de l'encontre.