Skip to main content
Primer Equip
Luna es desvincula del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

Antonio Luna deixa de ser jugador del Levante UD en el dia de hui. El mallorquí es va comprometre amb el club d´Orriols en l'estiu de 2017 i va jugar cedit en el Rayo Vallecano la passada temporada 2019-20.

Amb l'elàstica granota, el defensa ha jugat 42 partits entre la Lliga Santander i la Copa del Rei.