Antonio Luna deixa de ser jugador del Levante UD en el dia de hui. El mallorquí es va comprometre amb el club d´Orriols en l'estiu de 2017 i va jugar cedit en el Rayo Vallecano la passada temporada 2019-20.
Amb l'elàstica granota, el defensa ha jugat 42 partits entre la Lliga Santander i la Copa del Rei.