Skip to main content
Femení
Mª Paz no se concentrarà amb la Selecció espanyola
There are no reactions yet. Be the first!

La futbolista del Levante UD Femení, Mª Paz, finalment no podrà viatjar dilluns que ve per a treballar amb la Selecció espanyola per lesió. La davantera granota va ser convocada junt amb Ruth i Sandra per a posar-se a les ordes del Seleccionador nacional de cara a preparar els encontres de classificació per al Campionat d'Europa, que se celebraran el pròxim 3 i 8 de maig.

Mª Paz es va lesionar en l'últim compromís que les de Félix Carvallo van disputar diumenge passat enfront del Torrejón. A principis de setmana, la davantera va visitar el cap dels servicis mèdics de l'entitat, el Dr. Nacho Nebot, i, encara que està a l'expectativa de que se li practique una ressonància per a descartar qualsevol lesió en el menisc, de moment la jugadora haurà de romandre en repòs al tindre el genoll inflamat. Per això, no podrà viatjar a Madrid per a disputar estos compromisos amb el combinat nacional.