La jugadora del Levante UD Femení, Mª Paz, es va lesionar en l'últim compromís de lliga que va disputar l'esquadra granota enfront del Torrejón i no va poder concentrar-se junt amb les seues companyes Sandra i Ruth amb la Selecció espanyola per a disputar els encontres de classificació per al Campionat d'Europa.
A la futbolista llevantinista se li va practicar la passada setmana una ressonància per a determinar l'abast de la seua lesió i després de realitzar-li esta prova se li va detectar un xicotet edema en el lligament creuat del genoll dret. La davantera està seguint un programa de musculació i la setmana que ve serà visitada novament pel cap dels servicis mèdics del Levante UD, el Doctor Nacho Nebot, per a tornar a realitzar-li més proves metgesses i seguir la seua evolució.