Skip to main content
Femení
Mª Paz patix un edema en el lligament creuat
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Mª Paz, es va lesionar en l'últim compromís de lliga que va disputar l'esquadra granota enfront del Torrejón i no va poder concentrar-se junt amb les seues companyes Sandra i Ruth amb la Selecció espanyola per a disputar els encontres de classificació per al Campionat d'Europa.

A la futbolista llevantinista se li va practicar la passada setmana una ressonància per a determinar l'abast de la seua lesió i després de realitzar-li esta prova se li va detectar un xicotet edema en el lligament creuat del genoll dret. La davantera està seguint un programa de musculació i la setmana que ve serà visitada novament pel cap dels servicis mèdics del Levante UD, el Doctor Nacho Nebot, per a tornar a realitzar-li més proves metgesses i seguir la seua evolució.