Skip to main content
Femení
Mª Paz se incorporarà al grup esta setmana
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Mª Paz, començarà esta setmana a realitzar carrera contínua després que el passat mes d'abril es lesionara en l'últim compromís de lliga de les de Félix Carvallo enfront del Torrejón.

Després de practicar-li una ressonància, a la futbolista se li va detectar un xicotet edema en el lligament creuat del genoll dret. La davantera va seguir un programa de musculació i després de ser visitada de nou pel cap dels servicis mèdics de l'entitat, el Doctor Nacho Nebot, Mª Paz iniciarà la seua incorporació al treball de grup esta mateixa setmana.