Skip to main content
Femení
Maider es perdrà l´encontre davant del At. Madrid Féminas per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Maider, es perdrà l´encontre que disputarà el conjunt llevantinista el diumenge a les 12 hores davant del At. Madrid Féminas per sanció.

La central granota va veure en la passada jornada la quinta cartolina groga, per la qual cosa no estarà a disposició del tècnic Rafa Aranda per a este cap de setmana.