Skip to main content
Fútbol Base
Marcos Castells i Rubén García defenen l´elàstica valenciana davant de Madrid
There are no reactions yet. Be the first!

Dos dels tres futbolistes de les categories de formació del Levante UD que dimecres passat van viatjar a Logronyo amb la Selecció valenciana Sub-16 per a la disputa de la Fase Final del Campionat d'Espanya, van jugar en el dia d'ahir amb el combinat dirigit per Óscar Medina en el primer compromís que els va enfrontar a Madrid.

Concretament, Marcos Castells i Rubén García van ser els llevantinistes que van defendre l'elàstica valenciana. La Selecció va remuntar un partit que tenia perdut en el minut 79 i va aconseguir un meritori empat a dos tants ant els madrilenys.

El combinat valencià disputa hui, a les 12 hores, un nou partit enfront de Castella i Lleó.