Skip to main content
Femení
María Fernández es reincorpora al Levante UD Femení
There are no reactions yet. Be the first!

María Fernández s'ha reincorporat a la disciplina del Levante UD Femení, després que el passat 14 de novembre es vera obligada a abandonar l'entitat i la ciutat per raons professionals.

La jugadora ha tornat al club llevantinista amb una vinculació condicionada per motius laborals.