Skip to main content
Femení
María Miret i Paula Guerrero viatgen hui a Madrid per a exercitar-se amb la Selecció espanyola Sub-17
There are no reactions yet. Be the first!

María Miret, jugadora del Levante UD Femení, ha sigut convocada per als entrenaments que realitzarà la Selecció espanyola Sub-17 des de hui dilluns fins al dimecres. María Miret s'unix a la concentració, en la que també estarà la llevantinista Paula Guerrero.

Ambdós han emprés este matí el seu desplaçament a Madrid.