Skip to main content
Femení
Mariajo i Mariví renoven la seua vinculació amb el Levante UD Femení
There are no reactions yet. Be the first!

Les renovacions seguixen succeint-se en el Levante UD Femení. A les firmes d'ahir de les jugadores Andrea Esteban, Anabel, Sandra Castelló i Aroa s'han unit les de Mariajo i Mariví.

Ambdós han renovat la seua vinculació amb l'entitat llevantinista per a la temporada 11/12.

Mariajo va recalar en les files del conjunt granota el passat estiu procedent del Marítim. Durant la campanya la jugadora ha disputat un total de 18 encontres i hi ha anotat tres tants.

Per la seua banda, Mariví complirà la seua tretzena temporada en el Levante UD. Durant l'any la futbolista ha jugat un total de 24 partits.