Skip to main content
Femení
Mariví rep l´alta mèdica
There are no reactions yet. Be the first!

Bones notícies per al Levante UD Femení. El conjunt de Superlliga recupera a una de les seues capitanes que des del passat mes de març ha causat baixa per lesió. Es tracta de Mariví Simó, que en la vesprada d'ahir va rebre l'alta mèdica pocs dies abans que es complisquen set mesos des que va ser intervinguda quirúrgicament del lligament creuat anterior del genoll esquerre.

La jugadora, darrere d'estos mesos de recuperació i rehabilitació, va començar recentment a realitzar alguns exercicis amb el grup i en la vesprada d'ahir va rebre la bona notícia. Mariví, per tant, ja podrà estar a disposició del tècnic Rafa Aranda per als compromisos de lliga.