Skip to main content
Femení
Marta Luna, nova jugadora del Levante UD Femení
There are no reactions yet. Be the first!

Marta Luna s'ha convertit en jugadora del Levante UD Femení per a la present temporada. La central, que també pot actuar de centrecampista, recala en les files del conjunt llevantinista provinent de l'Universitat de Valparaíso (Estats Units).

En les quatre temporades anteriors, Marta va defendre l'elàstica del Lagunak. La nova jugadora granota també ha participat amb la Selecció espanyola Sub-17 i Sub-19.