Skip to main content
Atlético Levante UD
Martínez Gómez dirigirà l´encontre Levante UD B-CF Gandia
There are no reactions yet. Be the first!

Sixto Martínez Gómez serà el col·legiat que dirigirà l'encontre que disputarà el Levante UD B el pròxim cap de setmana enfront del CF Gandia en la Ciutat Esportiva de l'entitat llevantinista i que servirà per a posar punt final a la present temporada.

Tant el filial granota com el seu rival ja han sigut arbitrats per este col·legiat en el vigent exercici. Martínez Gómez va dirigir el compromís que van disputar els blaugranes a domicili enfront del Novelda CF (0-2) i el que van jugar com a locals davant del CD La Nucia (2-0). Així mateix, també va ser l'àrbitre de l'encontre CF Gandia-Jove Espanyol que va acabar amb empat a un tant.

En la present campanya, este col·legiat ha dirigit un total de 13 encontres que s'han saldat amb 3 victòries locals, sis visitants i quatre empats.