Martins s'ha convertit en l'epicentre informatiu de l'entrenament vespertí que el col·lectiu blaugrana ha desenrotllat en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol des de les 18:30 hores. L'atacant va aterrar hui en la ciutat del Túria al voltant de les 13:00 hores després del permís expedit pel club que li va traslladar fins a Nigèria per a solucionar temes burocràtics. El futbolista, després de personar-se en les oficines de la societat, en l'Estadi Ciutat de València, i després de reposar forces ,es va desplaçar fins a Buñol. Martins es va vestir de curt per a participar en la sessió de treball prèvia a l'estrena en la fase de grup de la Lliga Europea. El davanter va seguir el protocol establit en este tipus de presentacions. El jugador va conéixer a la resta dels components de la plantilla llevantinista i va departir amb el preparador i la resta del cos tècnic instants abans de calçar-se les bótes i començar a exercitar-se. Després va ser introduït en societat en el cercle que preludia l'inici de l'entrenament.