Skip to main content
Primer Equip
Martins ja exercix com a futbolista blaugrana
There are no reactions yet. Be the first!

Martins s'ha convertit en l'epicentre informatiu de l'entrenament vespertí que el col·lectiu blaugrana ha desenrotllat en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol des de les 18:30 hores. L'atacant va aterrar hui en la ciutat del Túria al voltant de les 13:00 hores després del permís expedit pel club que li va traslladar fins a Nigèria per a solucionar temes burocràtics. El futbolista, després de personar-se en les oficines de la societat, en l'Estadi Ciutat de València, i després de reposar forces ,es va desplaçar fins a Buñol. Martins es va vestir de curt per a participar en la sessió de treball prèvia a l'estrena en la fase de grup de la Lliga Europea. El davanter va seguir el protocol establit en este tipus de presentacions. El jugador va conéixer a la resta dels components de la plantilla llevantinista i va departir amb el preparador i la resta del cos tècnic instants abans de calçar-se les bótes i començar a exercitar-se. Després va ser introduït en societat en el cercle que preludia l'inici de l'entrenament.