Mayte Casas, convocada amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!
La futbolista del Levante UD Femení, Mayte Casas, ha sigut convocada per als entrenaments de preparació i la segona fase del Minitorneig de classificació corresponent al VII Campionat d'Europa Femení Sub-19 a celebrar en Las Rozas del 23 al 29 d'abril.
Mayte haurà d'estar diumenge que ve a les 20:30 h. a Madrid per a concentrar-se junt amb la resta de jugadores de la Selecció. El calendari de la segona fase del Minitorneig de Classificació, que es disputarà en la Ciutat del Futbol, és el següent: