Skip to main content
Femení
Mayte Casas, convocada per a la Fase Final del VII Campionat d´Europa Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!

Mayte Casas viatjarà demà a França amb la Selecció espanyola Sub-19 per a disputar la Fase Final del VII Campionat d'Europa. La futbolista granota es va concentrar amb el mencionat combinat nacional el passat 22 de juny en Las Rozas per a preparar el dit campionat i, a pesar que s'han produït sis descarts, Mayte es troba en la llista de les jugadores que sí que emprendran viatge demà a França.

Espanya ha quedat emmarcada en el Grup a junt amb França, Itàlia i Noruega. El calendari de partits d'esta Fase Final és el següent:

7 de juliol -19 h.- (Blois)

França-Espanya

10 de juliol -16 h.- (Amboise)

Espanya-Noruega

13 de juliol -18 h.- (Vineuil)

Espanya-Itàlia

Les semifinals se celebraran el 16 de juliol, mentres que el encontre final es disputarà el dia 19 en Tours.