Mayte Casas podria jugar esta vesprada davant Noruega en el VII Campionat d´Europa Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!
La jugadora llevantinista Mayte Casas podria participar amb la Selecció espanyola Sub-19 en el encontre que disputarà el combinat nacional davant de Noruega en l'Estadi Georges Boulogne de la localitat francesa Amboise. El dit compromís corresponent a la Fase Final del VII Campionat d'Europa se celebrarà a les 16 hores.
La futbolista granota va jugar de titular dilluns passat enfront de França i esta vesprada de nou el míster Ignacio Quereda podria tornar a confiar en ella.
La derrota d'ambdós conjunts en la primera jornada fa que el partit d'esta vesprada es presente transcendental, ja que el perdre suposaria dir adéu al campionat.