Skip to main content
Primer Equip
Melero s'incorpora al grup en la primera sessió de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha tornat al treball i ho ha fet amb una sessió matinal celebrada en l'Estadi Ciutat de València. El conjunt llevantinista ja posa la mirada en el seu pròxim compromís davant la SD Eibar que es disputarà el dissabte a les 18:30 hores.

El grup ha comptat amb una cara nova després de la incorporació de Melero que durant esta setmana realitzarà entrenaments parcials amb l'equip, igual que Campaña que es va unir al grup de manera parcial la setmana passada. Tots dos es troben en la seua última fase de recuperació de les seues respectives lesions en els isquiotibials.

Per part seua, Miramón s'ha exercitat al marge després de patir un microtrencament en el soli de la cama dreta, mentre que Vukcevic s'ha absentat de la sessió en romandre ingressat després de patir una ciatalgia, conseqüència d'una hèrnia discal lumbar aguda.