Skip to main content
Primer Equip
Més de 4.000 persones ja tenen l´abonament per a disfrutar del Levante UD en Primera Divisió
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha superat la xifra dels 4.000 abonats després que el passat 21 de juny es posara en marxa la campanya d'abonaments per a la temporada 10/11.

Des de llavors, més de 4.000 persones s'han personat en les taquilles de l'Estadi Ciutat de València per a adquirir el passe que els permetrà presenciar els encontres que disputarà el Levante UD durant la temporada, així com els partits de Copa SM El Rei fins a Octaus de Final.

En a penes quinze dies de venda d'abonaments el Levante UD ha superat de manera clara la xifra d'abonats respecte a la passada campanya, en el mateix període de temps, ja que en el mateix termini el nombre de persones que van adquirir el passe durant la temporada anterior fregava els dos mil. Este fet suposa una gran acceptació per part dels seguidors llevantinistes de la campanya d'abonaments de l'entitat per a presenciar els partits de Primera Divisió en l'Estadi Ciutat de València.

Recordem que el termini per a adquirir l'abonament de la temporada 10/11 finalitza el 30 de juliol. Les localitats dels abonats que es van comprar el seu passe en la campanya anual, semestral o en la promoció de 20 euros es reservaran fins al 16 de juliol, alliberant-se estos seients a partir de la mencionada data.

L'horari de taquilles fins al pròxim 16 de juliol serà de dilluns a divendres de 9:30 a 14 h. i de 16:30 a 19:30 h. i els dissabtes de 10 a 14 hores. A partir de la mencionada data, les taquilles estaran obertes de dilluns a divendres de 9 a 15 h.