Skip to main content
Primer Equip
Metrovalencia reforçarà els seus servicis per a l´encontre davant de l´Albacete
There are no reactions yet. Be the first!

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) reforçarà els servicis de Metrovalencia per a facilitar el desplaçament dels aficionats que acudisquen a l'estadi Ciutat de València dissabte que ve per a recolzar al Levante UD en la seua lluita en l'ascens a Primera Divisió.

Els reforços de servici van començar amb motiu del partit davant de l'Hércules CF, i es mantindran en els altres tres partits que resten en l'estadi llevantinista, contra l'Albacete este dissabte, Rayo Vallecano i Castellón.

Els dits reforços programats per FGV-Metrovalencia, per a dissabte que ve, permetran oferir freqüències de pas de fins a 10 minuts en la Línia 6 del tramvia, abans i després del partit.

Els aficionats tindran, així mateix, l'opció de desplaçar-se fins a l'estadi utilitzant la Línia 3 del metre, amb freqüència de pas de 10 minuts per l'estació de Machado pròxima al Ciutat de València.