Skip to main content
Primer Equip
Miguel Ángel Ruiz invita a dinar a la plantilla i empleats
There are no reactions yet. Be the first!

El Vicepresident del Levante UD, Miguel Ángel Ruiz va invitar a un àgape este migdia a la primera plantilla llevantinista, empleats del club i membres del Consell d'Administració en l'Estadi Ciutat de València.

Durant l'esmorzar s'ha donat de nou una bona mostra del bon ambient que reina esta temporada entre tots els components de la plantilla, cos tècnic, empleats i consellers del Levante UD, que han tornat a demostrar la bona sintonia que existix entre ells.