Miguel Pérez patix una xicoteta ruptura fibril·lar en el bessó esquerre
There are no reactions yet. Be the first!
Els servicis mèdics del Levante UD han confirmat, després de les diferents proves metgesses practicades este migdia a Miguel Pérez, que el madrileny patix una xicoteta ruptura fibril·lar en el bessó intern de la cama esquerra, mateix lloc de la lesió anterior que va patir en pretemporada i que li va mantindre apartat del grup uns quants mesos.
L'interior dret haurà d'estar allunyat dels terrenys de joc les sis pròximes setmanes per esta ruptura fibril·lar.
En les pròximes hores, el madrileny començarà amb la recuperació, amb sessions dobles de treball i en les que a més de tractament de fisioteràpia realitzarà un entrenament adaptat amb repòs en la zona lesionada.