Skip to main content
Primer Equip
Miquel Robusté es desvincula del club després de l´acord aconseguit amb el Levante
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante U.D. i Miquel Robusté han aconseguit a un acord que desvincula el defensor de la societat llevantinista. L'entitat blaugrana vol agrair a Robusté el tremend esforç, la dedicació i l'exquisida professionalitat que ha mostrat durant la seua estada en la institució granota, que li ha portat a guanyar-se el respecte de tota l'afició i del vestuari, convertint-se en un dels capitans de l'equip, i li transmet els seus millors desitjos personals i professionals. El futbolista català oferirà demà una roda de premsa de despedida junt amb Francisco Catalán, president del Levante, i Manolo Salvador, director esportiu de l'entitat. Este acte està programat per a les 11:00 hores en les instal·lacions de la sala de premsa de la Ciutat Esportiva de Buñol.