Skip to main content
Femení
Montse Tomé substituïx Ruth en la convocatòria de la Selecció espanyola
There are no reactions yet. Be the first!

Montse Tomé s'ha desplaçat a primera hora del matí a Madrid per a concentrar-se amb la Selecció espanyola en la Ciutat del Futbol de Las Rozas.

Finalment, serà la centrecampista la que representarà al Levante UD Femení en esta citació per als encontres classificatòris del Campionat del Món i no Ruth García, com estava previst, ja que la central ha causat baixa després de lesionar-se en el partit que va disputar ahir l'esquadra llevantinista a Barcelona.

La jugadora va patir una lesió en l'isquiotibial de la cama esquerra, per la qual cosa se li practicarà una ecografia per a conéixer l'abast de la dita lesió.