Skip to main content
Primer Equip
Mora, baixa per una microruptura en el bessó dret
There are no reactions yet. Be the first!

Juan Luis Mora serà baixa per lesió durant els pròxims dies ja que patix una microruptura en el bessó extern de la cama dreta.

El meta madrileny, que ja arrossegava molèsties durant tota la setmana i ha treballat a un menor ritme que els seus companys, s'ha sotmés a proves metgesses que han determinat la lesió fibril·lar en una zona on ja havia patit ruptura la passada campanya.

Mora combinarà les sessions de fisioteràpia en els pròxims entrenaments, amb treball de readaptació, i podria estar recuperat per a la pròxima jornada davant del CD Numancia.