Skip to main content
Primer Equip
Nabil El Zhar i Pape Diop continuen treballant al màxim per a recuperar-se de les seues respectives lesions
There are no reactions yet. Be the first!

Nabil El Zhar i Pape Diop no perden ni un segon en el procés de recuperació pautat de les lesions que van patir en el duel davant de l'Olhanense en el Trofeu Colombino. L'atacant marroquí, tal com va succeir en el primer entrenament de la setmana desenrotllat en el dia d'ahir sobre el verd de l'Estadi d'Orriols, ha completat el primer tram de la sessió matinal a Buñol junt amb la resta del grup. El futbolista s'ha retirat del grup quan el baló ha entrat en joc. En eixe instant, ha començat un treball de recuperació específic del torcement en el turmell esquerre que es va produir en el transcurs de la semifinal del Trofeu Colombino davant de l'esquadra portuguesa. Pape Diop ha completat la pràctica totalitat de la sessió efectuada, si bé va treballar a un ritme menor que la resta dels seus companys en l'informal partit que va tancar la matinal a Buñol, i es va retirar uns minuts abans de la seua conclusió per molèsties físiques.