Skip to main content
Primer Equip
Nabil El Zhar ja s´exercita amb els seus nous companys
There are no reactions yet. Be the first!

Nabil El Zhar ha protagonitzat la seqüència de l'entrenament vespertí que el grup blaugrana ha desenrotllat en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva des de les 18:30 hores. L'atacant francés, internacional absolut pel combinat del Marroc, ha botat al terreny de joc del camp número u per a exercitar-se en la segona sessió programada de la jornada de hui dilluns 22 d'agost. Nabil ha arribat a Buñol sobre les sis de la vesprada acompanyat per Andrés Garcerá. El delegat de la primera plantilla del Levante s'ha convertit en la seua ombra des del seu aterratge en l'aeroport de Manises divendres passat. L'antic jugador del Liverpool s'ha encaminat cap al vestuari blaugrana on ha conegut a la totalitat de la plantilla de jugadors amb què compartirà el tremend desafiament que significa fitar la permanència en Primera Divisió durant l'evolució de l'exercici 2011-2012.

Nabil, ja amb les bótes de tacs calçades i amb la roba d'entrenament ajustada, ha complimentat el protocol habitual previ a l'inici dels entrenaments quotidians. El futbolista s'ha situat sobre el cercle central del rectangle verd, ha escoltat les consignes establides per Juan Ignacio Martínez i, de manera immediata, ha començat la sessió de treball amb la resta del bloc. El Zhar, que lluirà el número vint-i-cinc en el revers de l'elàstica blaugrana en els compromisos adscrits a la competició oficial sobre la gespa, s'ha exercitat al mateix ritme que la resta del col·lectiu conjugant aspectes d'índole físics amb exercicis tàctics, inclosos en els partits condicionats disputats en espais reduïts del camp, que han confirmat que la velocitat i el desborde s'inclouen en el catàleg personal que singularitza el seu futbol.

Sobre les 20:30 hores, i després dels obligats estiraments, ha représ el camí de tornada cap al vestuari tirant el tancament a una jornada intensa que ha començat a primera hora del matí amb les exigents proves d'ergometría. Posteriorment s'ha desplaçat fins a la Ciutat Esportiva de Buñol on ha tingut una presa de primigènia contacte amb Juan Ignacio Martínez i la totalitat del cos tècnic de la institució blaugrana. La jornada matinal ha finalitzat amb una sessió específica de fisioteràpia. L'agenda del futbolista continua sent comprimida per al dia de demà dimarts 23 d'agost, a pesar que el bloc gaudirà del preceptiu descans en la programació d'entrenament setmanal. A les 12:00 hores està convocat en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València per a complimentar els tràmits de la presentació com nou jugador de la plantilla blaugrana.