Skip to main content
Primer Equip
Nabil El Zhar no s´ha exercitat per una gastroenteritis
There are no reactions yet. Be the first!

Nabil El Zhar no s'ha exercitat este matí en l'entrenament matutí que el planter blaugrana ha realitzat des de les 10:00 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva. L'atacant patix una gastroenteritis i encara que s'ha desplaçat fins a Buñol, per a reprendre l'activitat física amb la resta dels seus companys, després de la jornada de descans del dia d'ahir, els servicis mèdics del Levante han determinat que el futbolista anara al seu domicili particular per a descansar. D'altra banda, Gustavo Munúa s'ha retirat de la sessió per unes molèsties físiques que li han impedit exercitar-se amb normalitat en les últimes jornades. Juanfran seguix el procés de recuperació de l'esquinç de grau dos que va patir en el transcurs de l'enfrontament que va enfrontar al Levante i al Perugia en terres italianes. El lateral ha realitzat un circuit de força sobre el camp que ha conjugat amb carrera contínua i un treball personalitzat de fisioteràpia.